BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Sprzedam działający od 2009 roku profesjonalny i nowoczesny sklep internetowy z obuwiem i odzieżą damską, rozkręcony, o wysokiej renomie, wielu stałych Klientów, dochodowy i rozpoznawalny.
Ogromna Baza mailingowa ok. 40000 zapisanych Klientów.
Ponad 108000 zrealizowanych zamówień (nie wliczając w to zwróconych lub anulowanych zamówień, TYLKO ZREALIZOWANE).
W sklepie można sprzedawać dowolne produkty i dostosować do swoich potrzeb, w sklepie jest sprzedawane głównie obuwie damskie, ale sprzedawaliśmy też torebki, odzież (sukienki, spodnie, bluzki, kurtki) jak i dodatki typu: szale, czapki, dodatki damskie, biżuteria.
Od min. 5 lat nie było ani jednego dnia bez złożonych zamówień, nawet w takie dni jak Wigilia czy 01 stycznia czy Święto Zmarłych minimum kilka zamówień, ogólnie codziennie kilkadziesiąt zamówień, również kilkaset dziennie.
Przychody netto od 2014:
2014 rok – 1 216 847,69 zł
2015 rok – 1 710 689,65 zł
2016 rok – 1 425 402,91 zł
2017 rok – 1 237 249,18 zł
2018 rok – 586 333,84 zł
W 2018 roku prowadzony z moim niewielkim wkładem, głównie przez 3 pracowników.
W latach 2014-2016 dwukrotnie przebywałam na dwóch rocznych urlopach macierzyńskich oraz raz na zwolnieniu chorobowym (byłam również w szpitalu), sklep prowadzony był przez 3 pracowników oraz „doglądany” przez mojego męża, który prowadzi własną działalność gospodarczą z zupełnie innej branży.
Marża zysku na poziomie ok 50%, przykładowa marża zysku z 2018 roku:
Wrzesień 2018 r marża zysku na poziomie 53,10%
Październik 2018 r. marża zysku 52,33%
Listopad 2018 r. marża zysku 52,45%
Oprogramowanie w modelu SaaS: jest to dedykowane, bezpieczne i w pełni skalowalne, najnowocześniejsze oprogramowanie, stale rozwijane, sklep był wdrożony przez I-Systems i do dziś jest przez nich wspierany technicznie.
Biznes jest kompletny, rozkręcony, w jego skład wchodzi:
1. Domena opłacona ok. pół roku w przód, nazwa 5 literowa, bez polskich znaków, myślników itp., same litery, końcówka .pl jak również .eu
2. Nowoczesna, indywidualna i atrakcyjna dla odbiorcy szata graficzna (szczególnie dla kobiet). Bardzo intuicyjna dla Klientów, proste i szybkie składanie zamówień itp.
3. Grafika RWD: szata graficzna dostosowana do urządzenia na jakim sklep jest przeglądany, czyli dostosowuje się do urządzeń mobilnych typu tablet, smartfon itp.
4. Piękne i zapadające w pamięć logo. Szczerze przyznam, że usłyszałam wiele komplementów na jego temat.
5. W pełni zintegrowany z wieloma rodzajami wysyłki:
-Paczkomaty
-Poczta Polska
-Odbiór w punkcie
-Przesyłka kurierska
Wszystkie rodzaje wysyłek w pełni zintegrowane ze sklepem i obsługiwane z poziomu sklepu. Można również zintegrować dowolną firmę kurierską.
6. Sklep zintegrowany z płatnościami online DOTPAY. Opłacone zamówienia przez DOTPAY automatycznie są zaznaczone jako opłacone w systemie sklepu. W sklepie również jest płatność przelewem tradycyjnym, płatność kartą VISA lub MASTERCARD, płatność za pobraniem. Gdy Klient wybiera daną płatność automatycznie system sam to rejestruje i widzimy to w danym zamówieniu.
7. Sklep jest w pełni zintegrowany z Allegro, obsługa zamówień z panelu sklepu, nie trzeba w ogóle wchodzić na Allegro, jednak od ok 2015/2016 praktycznie nie wystawialiśmy produktów na Allegro z powodu wystarczającej ilości zamówień na sklepie.
8. Brak ograniczeń co do ilości produktów. Można dodawać dowolne kategorie produktów na sklepie. Intuicyjne i proste dodawanie produktów, można tworzyć własne profile produktów.
9. Stany magazynowe aktualizują się automatycznie.
10. Możliwość pobierania wielu raportów: magazynowych, fiskalnych itp.
11. Sklep jest profesjonalnie dostosowany do wymogów RODO. Przeprowadzany był audyt przez profesjonalną firmę prawniczą, która obsługuje sklepy internetowe. Programiści wprowadzili wszelki poprawki, żeby sklep był idealnie dopasowany do wymogów RODO.
12. Regulamin, Polityka prywatności itp. Wszystko sporządzone przez profesjonalną firmę prawniczą, która obsługuje sklepy internetowe.
13. Do października 2018 roku sklep miał co roku odnawiany certyfikat dbałości o prawa konsumenta. Co miesiąc przeprowadzany był audyt zgodności regulaminu z przepisami RODO, praw Konsumenta itp. Obecnie z tego zrezygnowaliśmy ale w każdej chwili certyfikat można odnowić. Opłata to ok 100 zł netto/rok.
14. Certyfikat SSL ważny do października 2019r.
15. Możliwość wystawiania recenzji przez Klientów.
16. Podgląd listy życzeń Klientów, baza mailingowa, grupowanie Klientów, powiadomienie o dostępności, wiele wyszukiwarek w panelu sklepu co ułatwia pracę.
17. Kontakty do dostawców produktów.
18. Sklep sprzedaje z wszelkimi grafikami, zdjęciami itp.
19. Fanpage na Facebooku ok 70000 prawdziwych fanów, przeprowadzane było wiele konkursów, posty dodawane regularnie.
Ustawione kampanie reklamowe, bardzo skuteczne np. kampania reklamowa z jesieni 2018 roku: ilość transakcji 239, koszt jednej transakcji to 1,88 zł, mogę również pokazać jak tworzyć skuteczne kampanie gdyż byłam na kilku kursach i mam naprawdę dobre efekty.
Instagram ok 12000 obserwujących.
20. Podpięte Google Analytics
21. Google Adwords prowadzi profesjonalna firma, produkty są dostosowane tak, że kampanie działają.
Dodatkowo oferuje 100 dni mojego wsparcia oraz całą wiedzę know-how począwszy od organizacji magazynu, obsługę Klientów i zamówień, poprzez pakowanie produktów i obsługę przewoźników (Poczta, Paczkomaty, Kurier, Odbiór w punkcie), jak również zamawianie towarów, księgowość itp.
Dodatkowo: cały asortyment można zamawiać online i dostarczany jest kurierem, przekażę wszelkie informacje dotyczące moich kontaktów biznesowych z dostawcami, pokażę, jak zamawiać towar itp.
Dodatkowe uwagi: lokalizacja takiego sklepu jest mało istotna, ponieważ nie jest to sklep stacjonarny, powierzchnia na jakiej prowadzę sklep internetowy to ok 100m2, na obrzeżach małego miasta. W skład tej powierzchni wchodzą dwie toalety, mini studio fotograficzne, dwa magazyny, korytarz i dwa biura. Tak naprawdę sklep internetowy można prowadzić wszędzie, nie trzeba wynajmować atrakcyjnego handlowo lokalu z drogim czynszem itp. Nie potrzeba również samochodu dostawczego, nie trzeba jeździć po towar, na początku mojej pracy w tym biznesie tak było, teraz od ok 4 lat wszystko zamawiam online, dostaje katalogi produktów na e-mail lub poprzez aplikację Viber i tym podobne i wszystko dostarczane jest do mojej firmy kurierem.
Powód sprzedaży sklepu: sprawy rodzinne, problemy zdrowotne oraz wypalenie zawodowe.
Dodatkowo zajmuję się jeszcze innymi działalnościami, w które obecnie bardziej bym się chciała zaangażować. Z wykształcenia jestem mgr inż. budownictwa i moje nowe projekty są powiązane bardziej z moim wykształceniem i chciałabym się obecnie w tym kierunku rozwijać.
Na pewno nie wymieniłam wszystkich zalet sklepu oraz funkcjonalności, sklep jeszcze jest normalnie prowadzony, w razie jakichkolwiek pytań czy ofert: mój tel.
Cena do negocjacji.