BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Co robimy
Dostarczamy samowystarczalność energetyczną.
Pomagamy w jak najbardziej wygodny dla Inwestora sposób, obniżyć rachunki za prąd i ogrzewanie i tym samym uzyskać niezależność energetyczną poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, dbając jednocześnie o środowisko naturalne.
INWESTYCJA
Potrzeby inwestycyjne określamy na 3 mln zł, wydatkowane w transzach. Dodatkowym atutem będzie inwestor, który oprócz wsparcia finansowego jest w stanie zapewnić wsparcie w zakresie wiedzy, doświadczenia itp.
CELE INWESTYCYJNE
- Mamy ok. 7MW w umowach na projekty, trwają negocjacje kolejnych. Potrzebujemy zwiększyć stany magazynowe.
- Marketing. Zwiększenie nakładów na kampanie marketingowe.
- Automatyzacja części procesów.
- Zwiększenie zatrudnienia w działach: handlowym, technicznym.
Inwestycje w IT.
- Rozwój systemu do zarządzania zleceniami i obsługą klienta.
RYNEK
Polska w dziesiątce najszybciej rosnących rynków fotowolaicznych na świecie. Jeszcze dekadę temu moc zainstalowana w fotowoltaice wynosiła w Polsce 7,9 MW. Dziś mówimy już o 10 GW zainstalowanej mocy. Prognozy wskazują, że kolejny kamień milowy – 20 GW zainstalowanych w PV w Polsce – zostanie osiągnięty w 2025 r. Do 2030 r. zainstalowanych może być nawet 28,5 GW
W ciągu poprzedniej dekady w Polsce odnotowano znaczny wzrost sprzedaży pomp ciepła. W 2010 r. urządzeń tych sprzedano około 7 tys., w 2021 r. natomiast około 93 tys. sztuk pomp ciepła różnego rodzaju
Według statystyk EHPA, na koniec 2021 r. w Europie pracowało około 17 mln pomp ciepła. EPHA szacuje, że w 2022 r. zostanie zainstalowanych kolejne 2,5 mln jednostek. W kolejnych latach będzie to 2,9 mln (2023), 3,4 mln (2024), 3,7 mln (2025) i 4 mln sztuk w 2026 r. Łącznie dałoby to 16,5 mln sztuk w ciągu najbliższych pięciu lat i 33,5 mln urządzeń funkcjonujących w Europie ogółem.
JAK TO ROBIMY
2 linie biznesowe
Samowystarczalny dom
- Klient B2C / B2B < 50kWp
- Silna marka, mająca się kojarzyć z samowystarczalnością (fotowoltaika, magazyny energii, pompy ciepła, odzysk wody deszczowej, usługi doradztwa).
- Sprzedaż przez doradców wewnętrznych, autoryzowanych partnerów, franczyzę
Niezależny biznes
- Budowa instalacji pow. 50kWp do 2MW z przeznaczeniem na autokonsumpcję
- Obsługa przez wewnętrzny dział.
WŁAŚCICIELE
Menedżer z 14 letnim doświadczeniem w wielu branżach. Finansowej, bankowej, e-coomerce, mobile, SEO. Od 7 lat jest Prezesem Brewa, odpowiada za sprzedaż i marketing.
Projektant, elektryk, posiada uprawnienia dozoru, pomiaró do 20 tys. V. Instalator PV. W spółce odpowiada za część IT oraz wyceny instalacji +50kWp.
W LICZBACH
- 28% skuteczność sprzedaży w II poł. 2022r.
- 99% pozytywnych opinii
- 95% realizacji wykonywanych w terminie
- 28 pracowników
- 7 lat na rynku
- 10 MWp mocy zainstalowanej
- 1500 wykonanych instalacji
- 700 m2 powierzchni magazynowych
- 250 m2 powierzchni biurowych
3 FILARY PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
1. SYSTEMY IT | PROCESY | SZKOLENIA
Autorski system CRM do generowania wycen, zarządzania zleceniami oraz z panelem klienta;
Platforma e- learningowa do wdrażania nowych współpracowników;
Własne centrum szkoleniowe;
Procesy: onboardingu, wdrażania handlowców, franczyzowy, realizacji budowy instalacji, reklamacyjny, obsługi klientów MŚP;
Szczegółowa analityka działań marketingowych na bazie której podejmowane są decyzje związane z dalszym wydatkowaniem środków (optymalizacja)
2. MARKETING
Bardzo mocne SEO. Wg. agencji SEM Nasza Firma jest w TOP3 firm z branży fotowoltaicznej (dotyczy haseł w wyszukiwarce Google oraz YouTube),
Rozbudowany content marketing – regularne tworzenie wysokiej jakości treści informacyjnych,
Najpopularniejszy branżowy kanał YouTube, 3,5 mln. wyświetleń. Publikujemy 50 filmów rocznie;
Świadome budowanie marki firmowej w połączeniu z Brand Hero (w osobie jednego ze współzałożycieli);
Wg. Raportu Konkurencji B2C Nasza Firma zajęła 1 msc. z 20 pkt. Stilo Energy drugie z 19,5 pkt. a Innogy 14,5pkt. Tym samym pokonując 10 krotnie większe firmy.
3. KULTURA ORGANIZACYJNA | WARTOŚCI | ZESPÓŁ
WARTOŚCI: Samodzielność i odpowiedzialność; zaufanie i uczciwość; profesjonalizm; transparentność; wiedza i nieustanne doskonalenie; partnerstwo
Wysokie zaangażowanie współpracowników przekłada sią na bardzo dobrą ocenę przez klientów, 99,4% twierdzi, że spełniliśmy ich oczekiwania (na podstawie ankiet pomontażowych)
Nasza Firma udziela się dobroczynnie, z każdego 1 kWp 5 zł przeznaczamy na działalność społeczną.
Teaser inwestycyjny prześlę na maila, po zweryfikowaniu potencjalnego inwestora branżowego.