BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Jeden z najbardziej znanych w Polsce sklepów internetowych z artykułami rękodzielniczymi.
Sklep był jednym z pierwszych przedstawicieli tej branży na polskim rynku - rozpoczął działalność we wrześniu 2010 roku.
Obecnie na fanpage’u sklepu jest ponad 4200 fanów, wszyscy fani są ORGANICZNI. Posty na fanpage’u publikowane są nie rzadziej niż 4 razy w tygodniu.
Od 2010 roku nieprzerwanie istnieje sklepowy blog z inspiracjami zmienianego co pewien czas zespołu projektowego. Publikacje ukazują się z częstotliwością minimum dwa razy w tygodniu. Blog był dwukrotnie wyróżniany w konkursie na Firmowy Blog Roku.
Od stycznia 2016 roku sklep posiada też profil na Instagramie, przez ten czas opublikował ponad 300 zdjęć i zgromadził ponad 1000 obserwatorów.
Grupa docelowa sklepu stale się poszerza. Rynek rękodzielniczy w ostatnich latach rośnie dynamicznie dzięki reklamom na Facebooku, nowym pozycjom prasowym na polskim rynku (np. „Mollie potrafi”), coraz liczniejszym imprezom branżowym organizowanym w całym kraju (targom, warsztatom, zlotom fanów) oraz coraz silniejszej obecności tego tematu w polskiej blogosferze lifestyle’owej. Wszystkie ww. narzędzia sklep umiejętnie wykorzystywał przez ostatnie lata, przykładając szczególną wagę do profesjonalnego brandingu, dzięki czemu jego marka jest bardzo dobrze rozpoznawana na rynku.
Sklep jest postrzegany w środowisku jako wysokiej klasy, prowadzony przez profesjonalistów, przyjazny klientom i kreujący nowe trendy.
Jako pierwszy sklep rozpoczął także ścisłą współpracę z blogerkami lifestyle’owymi, dzięki temu znacznie w ostatnim roku poszerzając target, do którego dociera jego oferta, co zaowocowało zwiększeniem sprzedaży.
W 2014 roku dokonana została zmiana logotypu na bardziej nowoczesny i przyjazny kolorystycznie oraz lifting strony internetowej i bloga firmowego. Obecny logotyp jest bardzo dobrze rozpoznawalny i kojarzony przez klientki.
W bazie klientów sklepu figuruje ponad 3500 osób. Sklep posiada grupę klientek kluczowych, szczególnie związanych z marką, oraz znakomicie funkcjonujący od momentu założenia program lojalnościowo-rabatowy.
Sklep ma bardzo dobre stosunki z polskimi producentami materiałów do rękodzieła oraz sprawdzone stałe kontakty zagraniczne (największe hurtownie europejskie i amerykańskie). Osoby prowadzące sklep dysponują bardzo dużą wiedzą merytoryczną na temat polskiego rynku rękodzielniczego, którą oferują przyszłemu nabywcy jako cenną know-how obok bardziej wymiernych elementów materialnych.
Sklep posiada unikalny system administrowania stroną oraz magazynem, dostosowany bezpośrednio i indywidualnie do jego potrzeb, połączony z systemami fakturowania, inwentaryzacji oraz używania statystyk dla analizy i zwiększania sprzedaży.
Orientacyjne wyniki ekonomiczne sklepu w ostatnich latach obroty roczne brutto:
2014 ok. 120.000zł
2015 ok. 160.000zł
2016 - do sierpnia włącznie 150.000zł, a prognoza do końca roku ok.200.000zł
Sklep posiada korzystne umowy na przewóz paczek z firmą kurierską oraz Pocztą Polską. Zatrudnia na umowę zlecenie w wymiarze pół etatu osobę zajmującą się pakowaniem i wysyłką paczek.
Zyskowność sklepu kształtuje się na poziomie 15-20%.
Sklep ma w chwili obecnej zapasy w magazynie na i wyposażenie (pudła, pojemniki, stojaki, meble) które zostaną przekazane nabywcy.