BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Wspólników, udziałowców, finansistów do produkcji przyczep o innowacyjnym zawieszeniu !
Poszukuję chętnych do skomercjalizowania, przedstawionego niżej rozwiązania transportowego, dającego lepszą trakcję, znacznie przewyższającą możliwości obecnie stosowanych rozwiązań. Elementarnym modułem rozwiązania jest zespół czterech kół, współpracujących parami po bokach przyczepy. Wyróżnikiem rozwiązania jest niezmienność obciążeń poszczególnych kół obu par przez cały cykl transportowy. Produkcja jest niezwykle prosta i nieskomplikowana. Pierwowzór przyczepy wykonałem w warunkach poligonowych. Poszukuję zakładów metalowych i inwestorów do uruchomienia w pierwszym okresie przyczep kategorii O1 i O2 w przedziale tonażowym od 0,75 do 3,5 tony. Przy pozyskaniu gotowego zakładu produkcyjnego, koszty organizacyjne, konstrukcyjno - technologiczne i homologacji, wyniosą około 500 tys. zł. Proponuję założenie spółki celowej, której wspólnicy będą w stanie udźwignąć i zrealizować powyższy zakres finansowy.
Przedstawione rozwiązanie predysponowane jest do bardzo szerokiego zastosowania w całkowitym zakresie tonażowym przyczep, naczep, przewidzianym kodeksem drogowym, jak też jako osie wleczone samochodów ciężarowych i terenowych. Konstrukcyjnie i technologicznie produkt nieskomplikowany, nawet wręcz prosty ale też znacznie poprawiający komfort transportowy w stosunku do rozwiązań obecnie stosowanych, przekładający się też bezpośrednio na wymierną oszczędności jego kosztów.
Swój prezentowany filmem prototyp, wykonałem w warunkach poligonowych za pomocą prostych narzędzi co też niezbicie świadczy o nieskomplikowanej technologii i konstrukcji.
Istota rozwiązania polega na uzyskaniu stałego, niezmiennego obciążenia trakcyjnego podczas przemieszczania po nierównościach drogowych, rozwiązania podstawowego układu nazwanego niezależnym podwoziem a składającego się z czterech kół, rozmieszczonych obustronnie, których to niezmienne obciążenie transportowe przez cały cykl przewozowy wynika tylko oraz wyłącznie z początkowego rozmieszczenia ładunku na platformie przyczepy a nie od nierówności terenowych. To rozwiązanie powoduje efekt minimalizacji a nawet zupełnej likwidacji trakcyjnych wstrząsów, powodując tak zwany „efekt płynięcia” przyczepy czego nie da się zupełnie uzyskać w przypadku obecnie stosowanego osiowego układu jezdnego w wydaniu osi pojedynczej czy wielokrotnych. Moduł samoistnego zespołu podwozia, na który składają się 4 koła, współpracujące w obustronnych parach z możliwością praktycznego zwielokrotnienia tych modułów do dwóch w naczepach i trzech w przyczepach jak też naczepach o najwyższym tonażu, co daje w efekcie ich bardzo duży udźwig.
Mając również możliwość zastosowania kół na piastach pojedynczych lub podwójnych, to zakres rozpiętość ciężaru całkowitego przyczepy, zawiera się w przedziale tonażowym: 1 – 65,4 T DMC, przy zadanym obciążeniu jednego koła 17,5” - 2725 kG, zaspakajając zakres potrzeb transportu cywilnego, dając też bardzo duże możliwości do zastosowań specjalnych czy militarnych ! Do realizacji komercyjnej, wymagane jest opracowanie technologiczne, wykonanie prototypów, uzyskanie homologacji w każdym z czternastu zakładanych układów rodzajowych, zawierających się w powyższym DMC, bezpośrednio przed rozpoczęciem produkcji w konkretnym zakładzie.