BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Na sprzedaż: sklep internetowy i marka świec sojowych zapachowych. Doskonała propozycja dla kogoś, kto szuka biznesu, w którym sam tworzy produkty od początku do końca z marżą ponad 50%.
Sprzedaż i zysk netto:
2022: 1,4 mln zł | 487 tys. zł
2023: 2,04 mln zł | 217 tys. zł
2024: 2,45 mln zł | 350 tys. zł
Wynik za 2024 byłby wyższy, ale obciąża go zakupiony samochód na leasing; z ubezpieczeniem - koszt wyniósł 90 tys.
Oferta obejmuje:
1. Sprzedaż marki
Oferta obejmuje sprzedaż marki świec zapachowych.
Marka posiada zastrzeżony znak towarowy.
2. Sklep internetowy
Marka posiada własny sklep internetowy wraz z hostingiem i zapleczem linków (obecnie fraza: świece sojowe top3).
3. Materiały kreatywne i komunikacja
Sesje zdjęciowe i banery.
Wszystkie sociale: instagram, facebook
Baza newsletter: prawie 20 000, z otwieralnością maili min. 20%
4. Know-How
Dostawcy surowców, opakowań.
Proces produkcji, niezbędne maszyny i narzędzia.
5. Ludzie
Spółka na stałe zatrudnia 2 osoby (+wsparcie właścicielskie)
6. Wartości niematerialne i prawne:
- Znaki towarowe: spółka ma zgłoszone i zastrzeżone znaki towarowe.
- Indywidualne projekty etykiet produktów, kartoniki, makiety i aranżacje
- Potężna baza zdjęć z sesji zdjęciowych, wisuali, projektów
7. Zapas magazynowy: Około 250 000 zł.
Magazyny: Lokalizacja w Warszawie, możliwość przejęcia (180m2).
8. Kontakty biznesowe i partnerstwa
- Dostęp do hurtowni, producentów surowców i opakowań (rabatowane ceny).
- Silne relacje z agencjami PR, marketingowymi oraz odbiorcami hurtowymi (m.in. branża eventowa, prezenty firmowe).
- Współpraca z punktami sprzedaży detalicznej, kwiaciarniami i sklepami internetowymi.
9. Pełne wsparcie przez właścicieli
Optymalizacja kosztów:
- Posiadanie własnego magazynu może obniżyć koszty o ok. 145 tys. zł rocznie.
- Uzupełnienie oferty na sezon wiosna-lato może zwiększyć wykorzystanie zasobów ludzkich, redukując koszty o ok. 120 tys. zł rocznie.
Biznes sezonowy
Sezonowość zapewniająca dynamiczne przychody w kluczowych miesiącach (80% sprzedaży: październik- grudzień).