BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Trening kompetencji managerskich - 2 dni pracy warsztatowej
W dynamicznie zmieniających się warunkach, biznes potrzebuje skutecznych liderów, którzy sprawnie zarządzają swoimi zespołami.
Jeśli chcesz dołączyć do tej grupy, naucz się umiejętnego stosowania narzędzi kierowniczych uwzględniając przy tym zróżnicowany poziom umiejętności i motywacji Twoich podwładnych.
Różnica między wybitnym a słabym przywódcą wynika z jego sposobu porozumiewania się.
Zanim rozpoznamy nowe nawyki i strategie, jakie warto ukształtować i wykorzystać, musimy uwolnić się od wszystkiego, co stoi nam na przeszkodzie do budowania nowego modelu pracy z zespołem.
PROGRAM SZKOLENIA:
Jaki jest i czego powinien oczekiwać szef ?
- Przypomnieć sobie to co jest ważne, jaką
robotę musi wykonać skuteczny szef?
- Jak spełnić oczekiwania zespołu?
- Jak pracownik ma spełniać oczekiwania
szefa?
Zespół jako sprawnie działający organizm
- Narzędzia pozwalające dobrze i sprawnie zarządzać ludźmi. Narzędzia do codziennego wykorzystania w pracy z ludźmi. Wsparcie liderów by zaczęli tworzyć nowe szanse i możliwości budując tym samym nową jakość organizacji.
- Jakie warunki powinna spełniać skuteczna komunikacja, jak skutecznie zarządzać, komunikować i mówić o tym co ważne?
- Zasady budujące odpowiedzialność wśród ludzi
- Czy masz procedury ułatwiające Ci postępowanie w różnych sytuacjach? Praktyczny trening umiejętności managerskich.
Czego oczekuje współczesne zarządzanie od szefa?
- Skuteczna autoprezentacja i autorytet szefa
- Skuteczność narzędzi w praktyce i efektywność
szefa
- Pracuj z ludźmi czyli „miękkie prawa
Motywacja we współczesnych organizacjach, co ma znaczenie?
- Czym są 4 dźwignie motywacji?
- Mity i fakty na temat motywacji
- Czy człowieka można zmotywować?
Jak wyznaczać cele swoim pracownikom?
- Jak wyznaczać cele, które zainspirują Twoich pracowników?
- Podejście do wyznaczania celów
- Wyznaczanie celu i rozliczanie zespołu;
Monitorowanie - cele i narzędzia monitorowania działań zespołu
- Kontraktowanie współpracy
- Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i
adekwatność sytuacyjna
- Od komunikatu „ja” – asertywność i
koncentracja na faktach
Przywództwo sytuacyjne Blancharda we współczesnych organizacjach
- Zaangażowanie i kompetencje jako wskaźnik managerski
- Dopasuj styl i sposób zarządzania do człowieka, a nie człowieka do stylu zarządzania
- Narzędzia do budowania postawy zaangażowania i rozwój managera w zarządzaniu ludźmi
zarządzania”
Marta Dyda
Doświadczony Trener Biznesu