BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Zbliżają się święta! Twoja kariera się rozwija. Twój kalendarz aż pęka od ważnych spotkań. Z jednej strony Cię to cieszy, z drugiej trochę się martwisz. Co z telefonami, których nie możesz odebrać??
To przecież stracona szansa na zyskanie klienta.
Rozważasz zatem ważny krok – założenie sekretariatu. Podliczasz wszystkie koszty i… łapiesz się za głowę.
Wynajem lokalu, wyposażenie, ZUS, wynagrodzenie, podatki – łącznie nawet dziesięć tysięcy złotych. A może jednak można zrobić to oszczędniej?
Jak najbardziej! Wystarczy zatrudnić wirtualnego asystenta/ asystentkę.
Sekretariat online to cenna oszczędność
Podstawowa sprawa – koszty. Współpraca z wirtualnym asystentem/ asystentką pozwala wyeliminować wcześniej wspomniane wydatki.
Wirtualna sekretarka – realna korzyść!
Określenie „wirtualna sekretarka” można uznać za nieco mylące. Koniec końców, pracować będzie dla Ciebie jak najbardziej realna osoba – i to w pełni zaangażowana w pomoc Twojej firmie. Będzie dostępna w godzinach od 8 do 18 i podejmie się wszystkich zadań standardowego sekretariatu.
Oferta opcjonalna – gdy potrzebujesz więcej
Opisane powyżej opcje to jedynie standardowa oferta. Praca sekretariatu czasem wychodzi poza te zadania, dlatego istnieje także oferta opcjonalna. W jej skład wchodzi m.in. obsługa Live-Chat firmy, praca na wybranym przez Ciebie CRM (łącznie z historią połączeń, listą zadań i raportami), wysyłka dokumentów etc.