Oferta franczyzy Ogólnopolska Grupa Językowa Lingua Nova w dziale Edukacja w Polsce. Pomysł na biznes z dużą szansą powodzenia. Buduj swój biznes z Ogólnopolska Grupa Językowa Lingua Nova.
Opis systemu franczyzowego
Dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w nauczaniu języków obcych firma Lingua Nova zdobyła pozycję lidera w branży oraz bogate doświadczenie.
System nauczania opieramy na innowacyjnej i autorskiej metodzie Lingua Optima, a jakość świadczonych usług potwierdza certyfikat PN EN ISO 9001:2009, Akredytacja Kuratorium Oświaty, tytuł Organizatora Szkoleń Najwyższej Jakości oraz wysokie pozycje w rankingach szkół językowych.
Chcąc zapewnić kompleksowe usługi językowe naszym Klientom, oferujemy im zarówno kursy otwarte, szkolenia zamknięte, szkolenia biznesowe, tłumaczenia, wyjazdy językowe, a także dostęp do platformy e-learningowej.
Poszukujemy osób, które wspólnie z nami chciałyby osiągać sukcesy i cieszyć się rozwojem znajomości języków obcych w Polsce. Zapraszamy do współpracy w zakresie prowadzenia szkół językowych.
Podstawowe wymagania sieci
Podstawowe wymagania sieci wobec franczyzobiorcy:
posiadanie własnego kapitału początkowego na uruchomienie działalności,
wyróżnianie się inicjatywą oraz popartymi doświadczeniami praktycznymi i sukcesami w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
cechowanie się dużą elastycznością,
posiadanie umiejętność zarządzania, oceny i motywowania ludzi,
wykazanie się dobrą znajomością lokalnego rynku oraz przepisów związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej,
mile widziane posiadanie wykształcenia w kierunku lingwistycznym.
W ramach umowy franczyzowej zapewniamy:
Pakiet startowy (złożony z materiałów promocyjnych) – za darmo.
Podręcznik operacyjny Franczyzobiorcy.
Szkolenie dla metodyka szkoły.
Szkolenia wstępne dla pracowników.
Wytyczne dot. wyposażenia szkoły oraz wzory elementów wizualizacyjnych, projekty reklamy, stron internetowych, billboardów, ulotek, szyldów itd.
Szkolenie dla metodyka szkoły z zakresu rekrutacji lektorów.
Pomoc w utrzymywaniu łączności z wydawnictwami oraz pomoc w zakupie podręczników.
Know-how metodyczne firmy w postaci rodzajów kursów oraz programów.
Skorzystanie z bazy dostawców usług.
Gwarancje terytorialne, które chronią franczyzobiorcę przed konkurencją ze strony franczyzodawcy.
Pomoc i wsparcie w rozwoju firmy na każdym etapie współpracy.