Oferta franczyzy Na Zdrowie Sp. z o.o. w dziale Gastronomia w Polsce. Pomysł na biznes z dużą szansą powodzenia. Buduj swój biznes z Na Zdrowie Sp. z o.o..
Firma NA ZDROWIE proponuje nową usługę gastronomiczną, polegającą na kompleksowej obsłudze klienta w zakresie dietetyki oraz dostarczania odpowiednio skomponowanej diety w wybrane przez klienta miejsce. Na podstawie wywiadu żywieniowego ustalamy indywidualną dietę (uwzględniając cel jaki chce osiągnąć klient, stan zdrowia, a przede wszystkim preferencje żywieniowe). Na tej podstawie wyszkoleni kucharze przygotowują zestaw dzienny 5 posiłków (standardowo), które są dostarczane codziennie rano we wskazane miejsce.
Indywidualne podejście do klienta oraz jakość przygotowywanych potraw mają znaczący wpływ na sukces jaki odniosła firma. Z usług cateringu dietetycznego korzystają osoby nie mające wiedzy z zakresu dietetyki a także czasu na samodzielne, mozolne przygotowywanie posiłków. Dzięki różnorodności i atrakcyjności naszych potraw zyskaliśmy wielu stałych klientów, którzy pomimo osiągnięcia dzięki diecie wyznaczonego sobie celu, nadal z wygody i przyzwyczajenia korzystają z usług firmy. Opracowując specjalne diety dla osób chorych np. na cukrzycę i nadciśnienie osiągnęliśmy sukces również w leczeniu tych chorób.
Dysponowanie środkami w wysokości ok.
50 000,- zł.
Franczyzobiorca korzysta z programu komputerowego udostępnionego przez NA ZDROWIE, który zapewnia właściwą obsługę klienta oraz dostęp do sprawdzonych i cieszących się uznaniem konsumentów diet i przepisów. Stały nadzór nad pracą dietetyków prowadzi główny dietetyk firmy. Oferujemy korzystanie z praktycznej wiedzy NA ZDROWIE dotyczącej zasad zorganizowania i prowadzenia lokalu gastronomicznego. Zapewniamy wszechstronne wsparcie w prowadzeniu lokalu, wieloetapowy system szkoleń, pomoc w wyborze lokalu oraz uzyskaniu niezbędnych do działalności odbiorów, nadzór nad dostarczaniem opakowań do franczyzobiorcy, wsparcie w lokalnych działaniach marketingowych oraz zarządzanie stroną internetową, gwarancję terytorialną (na ustalonym terenie nie powstanie inny lokal Na Zdrowie), korzyści z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę, jednolite wzory materiałów reklamowych. Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia gastronomicznego.